Verzending

Voor bestellingen binnen België & Nederland & Duitsland & Frankrijk:

Verzendkosten:

België: Gratis verzending

Nederland: Gratis verzending

Duitsland: Gratis verzending

Frankrijk: Gratis verzending

Wij hanteren een levertijd van 5-10 werkdagen. Wij versturen met DPD of UPS. In drukkere tijden kan het helaas voorkomen dat de levering wat langer kan duren. Je zal hier goed van op de hoogte gehouden worden via mail.

Wij versturen al onze updates over je bestelling via mail. Op moment dat wij de verzendlabel aanmaken zal je een trackingscode via mail ontvangen die je op de hoogte houdt van de vooruitgang van je bestelling en wanneer de levering aan je zal zijn. Daarnaast zijn al onze pakketen verzekerd voor de totale waarde van je bestelbedrag.

Voor bestellingen buiten België & Nederland & Duitsland & Frankrijk:

Wij gebruiken UPS voor het verzenden van de zendingen internationaal. De kosten hiervan bedragen €15.00 (deze zal automatisch worden toegevoegd aan de check-out.

Er zullen geen importkosten in rekening gebracht worden bij zendingen binnen Europa.

In drukkere tijden kan het helaas voorkomen dat de levering wat langer kan duren. Je zal hier goed van op de hoogte gehouden worden via mail.

Voor bestellingen buiten Europa: Noorwegen & Zwitserland

Wij gebruiken UPS voor het verzenden van de zendingen internationaal. De kosten hiervan bedragen €15.00 (deze zal automatisch worden toegevoegd aan de check-out.

Uniquekicks geeft de mogelijkheid voor bestellingen te exporten naar Noorwegen & Zwitserland echter door dat Wij als bedrijf gevestigd zijn binnen Europa zullen hier importkosten aan verbonden zijn. De importkosten bedragen 21% op het totaalbedrag van de bestelling. Deze kosten zullen ook door de klant moeten betaald worden voordat je het pakket in ontvangst kan nemen.

Let op! Het pakket dat wij versturen is altijd verzekerd, zodat de klant zich geen zorgen hoeft te maken over verlies of schade tijdens het transport. Echter, zodra het pakket is afgeleverd en er een handtekening is gezet, wordt het als correct ontvangen beschouwd. Als de klant beweert het pakket niet te hebben ontvangen, is dit een kwestie tussen de klant en de vervoerder. In dit geval kunnen wij als bedrijf niet tussenbeide komen, en adviseren we de klant contact op te nemen met de vervoerder om het probleem op te lossen.